Om oss

Folkeskolen ble startet av Morten Berentsen, og hans mål er å tette det teknologiske gapet som er i ferd med å oppstå i samfunnet. Noen kan mye og mange kan lite om det vi omgir oss med av teknologiske ting i hjemmet.

Som ung mann ble Morten utdannet tv- og radioreparatør, og siden har han alltid hatt en stor nysgjerrighet på alt som har med teknologi å gjøre. Når han anskaffer seg et nytt kamera, leser han hele brukermanualen – fordi det er kjekt og interessant! Han er også en dyktig fotograf, og i tillegg har han vært leder for salgsavdelinger hos både Naboen og oljeselskap. En utpreget “people’s person”, og han vil gjerne vil hjelpe!

Etter hvert vil komme kurs og tips her på siden, i tillegg vil vi arrangere kurs i ulike tema på skolen. Så følg med!

Morten